جاماسب

ساخت وبلاگ

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از مهر، به گفته محققین داشگاه FAU آلمان قدرت کوچکترین موتور جهان، معادل بازدهی ترمودینامیک یک خودرو معمولی است و فقط با یک اتم کلسیوم قادر به شارژ شدن است.

تک اتم موجود در این موتور نقش سوخت و ماده ای نیروزا را در این موتور عمل می کند و توسط «نویز برقی» گرم می شود و از نور لیزر برای خنک کردن آن استفاده می شود.

این وسیله جدید که به عنوان  «نانو موتور» هم از آن یاد می شود، چرخه ترمودینامیک آن برای ایجاد نیروی حرکتی همچون فرآیندی است که در سیلندر خودرو رخ می دهد با این تفاوت که قدرت بوجود آمده موجب ارتعاش اتم می شود و نتیجه آن تولید انرژی است.

این موتور می تواند ۱۰ به توان منفی ۲۲ وات قدرت تولید کند که در حدود ۳ دهم درصد است.

با ابداع این موتور جالب و منحصر به فرد، پنجره ای برای تحقیق در حوزه ماشین های کوانتومی کوچک و تاثیرات ترمودینامیک در کوانتوم رو به فیزیکدان ها باز شده است.

نتیجه این تحقیق در نشریه «ساینس» منتشر شده است.

2013

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 271 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:59

به گزارش رویس علمی جام نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل رمضانی ، در پاسخ به علت فوت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال و بازیکن کنونی تیم ملوان بندرانزلی، گفت: مرحوم اولادی امروز از طریق اورژانس تهران و در حالتی نیمه جان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

وی گفت: تمام اقدامات لازم برای احیای وی در بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت، اما متاسفانه علیرغم انجام اقدامات لازم، وی احیا نشد.

رمضانی در توضیح علت ایست قلبی نیز گفت: تشخیص اینکه چه عاملی باعث ایست قلبی شده با پزشکی قانونی است.

2013

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:59

به گزارش سرویس مقاومت جام نیـوز، شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، از تکاورانی بود که به همراه جمعی دیگر از یاران ارتشی اش برای دفاع از حرم بانوی صبر به سوریه رفت و چندی پیش به شهادت رسید.

مشرق

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:59

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین صمدپور، درباره خبر دستگیری زن سارق گفت: در پی چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی اضافه كرد: ماموران با انجام كارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی موفق شدند سارق زن را شناسایی كنند و در استعلامات صورت گرفته مشخص شد كه متهمه از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

وی اظهار كرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمه، به صورت نامحسوس وی را تحت نظر گرفته و شب گذشته موفق شدند وی را دستگیر كنند.

سرهنگ صمدپور گفت: متهمه در بازجویی های پلیسی خود به 35 فقره سرقت خودروی پراید و 17 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه افزود: متهمه پس از تشكیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

2022

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:55

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، این زن که قبلا خواستار قصاص گوش شوهرش بود گفت: حرف های دو دختر نوجوانم موجب شد تا حاضر به گذشت شوم. قضات دادگاه مرد اسیدپاش را به زندان محکوم کردند.


رسیدگی به این ماجرا از دوازدهم آبان 92  به دنبال اسیدپاشی مقابل ساختمان شهرداری ملارد شهریار در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی ها نشان می داد علی 44ساله به  همسر 36ساله اش لیلا  و مادر 50ساله وی به نام صغری حمله کرد و با پاشیدن اسید به روی آنها گریخت.

این مرد که بازداشت شده بود به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلاف هایی که با همسرم داشتم دست به اسیدپاشی زدم.


 در حالی که اسید باعث سوختگی شدید دست ها، گردن و بخشی از صورت  و از بین رفتن لاله گوش چپ و شنوایی لیلا و سوختگی  شدید پاهای صغری شده بود.

علی در شعبه 101 دادگاه  عمومی و جزایی ملارد پای میز محاکمه ایستاد و به پرداخت دیه و دوسال زندان محکوم شد.

اما این حکم با اعتراض شاکیان در دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در آن جلسه لیلا درخواست قصاص گوش همسرش را مطرح کرد. به این ترتیب هیات قضایی قرار وثیقه 200 میلیونی اسید پاش را که با آن آزاد  است به وثیقه 500 میلیونی تبدیل کرد و پرونده را برای اظهار نظر کارشناسان درباره امکان قصاص گوش به پزشکی قانونی فرستاد.


علی امروز برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد و این جلسه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد.


در ابتدای دادگاه لیلا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: از دو دختر 10 و 15ساله ام حرف هایی شنیدم که باعث شد تصمیم به گذشت بگیرم. دخترانم در این مدت با من زندگی می کردند و من خواهان حکم قصاص برای پدرشان بودم اما از مدیر مدرسه یکی از دخترانم شنیدم که آنها دیگر حاضر به ادامه این زندگی نیستند و از مدیر مدرسه شان خواسته اند تا آنها را به بهزیستی بفرستد.

از شنیدن این ماجرا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. دو دخترم در این مدت با مشکلات روحی روبه رو شده اند و حالا هفته ای دوبار به روان پزشک مراجعه می کنند. به همین خاطر من از شکایتم صرف نظر می کنم.


 وی ادامه داد: قبلا همسرم سه دانگ از خانه اش را به نام من زده بود. در این مدت هم سه دانگ دیگر را به نامم زد و من و همسرم تصمیم گرفتیم به خاطر فرزندانمان گذشت کنیم. مادر لیلا نیز گفت: من به خاطر دخترم از گناه دادم گذشت می کنم و او را می بخشم.


سپس علی که حالا با وقیقه 500 میلیونی آزاد است روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: من قبلا هم گفته ام اسید را روی همسر و مادر همسرم نریختم. وقتی با آنها درگیر شدم مادرزنم ظرف اسید را از داخل کیفش بیرون آورد تا روی من بپاشد اما من او را هل دادم که اسید روز خودش و دخترش پاشیده شد.


 در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به گذشت شاکیان خصوصی علی را به زندان محکوم کرد.

رکنا/2016

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:55

به گزارش سرویس علمی جام نیو زبه نقل از خبر انلاین، این خودرو با موتور جدید دیزلی با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند آئودی به شمار می آید.

به گزارش خبرآنلاین، شاسی بلند جدید آئوری 435  اسب بخار قدرت  دارد. صفر تا 100 خودروی SQ7  آئودی در 4.8 ثانیه از  62 مایل بر ساعت به 155 مایل بر ساعت می رسد،که در بین شتاب شاسی های بلند بزرگ بسیار قوی است.

این خودرو با قیمت 54,800 دلار در بازار به فروش می رسد.

2024

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:55

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از جام‌ جم، در آخرین روزهای زمستان سال گذشته ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شمالی تهران، به خودروی پرایدی که یک دختر جوان و مرد میانسالی سرنشینان آن بودند، ظنین شدند.

ماموران با کنترل این خودرو متوجه شدند آنها رفت و آمد افراد به ساختمانی را در همان خیابان زیر نظر دارند. ماموران وقتی به خودروی پارک شده نزدیک شدند، سرنشینان آن با مشاهده پلیس دستپاچه شده و قصد فرار داشتند که موفق نشدند.

ماموران به تحقیق اولیه از آنها پرداختند که دختر جوان مدعی شد از فرودگاه آمده و می‌خواهد به خانه یکی از اقوامش برود، اما نشانی خانه را گم کرده و احتمال می‌دهد اعضای خانواده خواب باشند و نمی‌خواهد زنگ خانه را به‌صدا درآورد.

مرد میانسال هم خود را راننده آژانس معرفی کرد، اما هیچ گونه مدارکی به پلیس ارائه نکرد که راننده بودن وی را ثابت کند. در همین موقع ماموران قصد داشتند این دو نفر را به پلیس آگاهی منتقل کنند که مردی سراسیمه شروع به دویدن به سمت خیابان کرد، اما با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت. ماموران که احتمال می‌دادند این مرد نیز با این دو نفر همدست باشد، او را تعقیب و دستگیر کردند.

با هماهنگی قضایی قاضی سیدمحمود محمدی، دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. متهمان هر کدام در بازجویی اولیه با اظهارات ضد و نقیض، مدعی شدند با هم آشنا نیستند و اشتباهی دستگیر شده‌اند.

ماموران در بررسی سوابق کیفری این افراد متوجه شدند دختر جوان سابقه‌ای ندارد، اما هر دو مرد سابقه‌دار هستند. به طوری که یکی از آنها به اتهام معاونت در قتل عمدی مردی به 15 سال حبس محکوم شده، اما با سپری کردن هفت سال از محکومیت خود، چند ماه پیش با گرفتن مرخصی از زندان خارج شده و گریخته و از آن موقع پلیس در تعقیب اوست.

همین اطلاعات کافی بود که ماموران متوجه شوند باید ارتباطی میان این سه نفر باشد. در این مرحله تحقیقات از آنها ادامه یافت تا این که مشخص شد هر سه نفر آنها ساکن شهرستان اسلامشهر هستند. دختر جوان هم با برادر زندانی فراری که دوره محکومیتش را در زندان سپری می‌کند، دوست بوده است.

تحقیقات پلیس از این افراد ادامه یافت تا این که هفته گذشته آنها اعتراف کردند روز دستگیری قصد سرقت از خانه زوج سالخورده ثروتمندی در شمال تهران را داشته‌اند که ناکام مانده‌اند.

یکی از سارقان در اظهاراتش به پلیس گفت: من با مردی آشنا بودم که در آمریکا زندگی می‌کرد. او با برادرش بر سر ارثیه خانوادگی اختلاف داشت بنابراین پس از آن که متوجه شد من یک دزد سابقه‌دارم و به تازگی از زندان آزاد شده‌ام، مرا اجیر کرد تا مزاحم برادرش شوم.

وی اضافه کرد: بعد از این ملاقات او به آمریکا رفت و من مزاحمت‌هایم را شروع کردم؛ به طوری که روی در و دیوار خانه‌شان مطالب دروغین می‌نوشتم، تلفنی مزاحمشان شده و تهدیدشان می‌کردم. مرد مقیم آمریکار نیز به حسابم پول واریز می‌کرد.

متهم تصریح کرد: قرار بود تا چند ماه دیگر این مزاحمت‌ها را ادامه دهم تا آنها مجبور شوند خانه گران‌قیمتشان را بفروشند تا با این ترفند مردی که مرا اجیر کرده بود، سهم بیشتری از ارثیه نصیبش شود.

در این مزاحمت‌ها بود که متوجه شدم وضع مالی صاحبخانه خوب است. در این مرحله تصمیم گرفتم از این فرصت استفاده کرده و به خانه آنها نیز دستبرد بزنم. بنابراین برای اجرای نقشه‌ام از دو همدست کمک خواستم، اما ماجرا لو رفت.

متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

2016

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:52

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر قلعه‌نویی گفت: من سابقه کار کردن با مهرداد اولادی را در استقلال و رده ملی دارم. او یک بازیکن سریع، تکنیکی و تمام‌کننده بود که من هرگز نفهمیدم چرا به حقش نرسید. او باید در سطح اول اروپا بازی می‌کرد ولی شرایط مطابق میل او پیش نرفت.

قلعه‌نویی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: این بدترین خبری بود که می‌توانستیم بشنویم. امیدوارم که خانواده‌اش از زیر آوار این خبر تلخ بیرون بیایند.

ورزش سه

450

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:52

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دکتر علیرضا مجیدی درباره فوت مهرداد اولادی اظهار داشت: قبل از ساعت 14 ایشان فوت کردند.البته درباره علت مرگ نمی توان صحبت کرد. در گزارش دوستان  اورژانس ایشان بدون داشتن علایم حیاتی به  اینجا منتقل شدند. زمانی که به اینجا رسیدند عملیات احیا را انجام دادیم و علی رغم  اینکه تلاش بسیار زیادی را انجام دادیم اما نتیجه ای نداد. 

وی درباره علت فوت اولادی خاطرنشان کرد: نمی توان درحال حاضر اظهار نظر کرد. باید بعد از بررسی های لازم درباره این اتفاق صحبت کرد. مراحل احیا بسیار طولانی بود. اورژانس 115 طبق اطلاعات داخل پرونده در زمانی کمتر از 6 دقیقه خودشان را به مهرداد اولادی رسانده بودند تا او را به بیمارستان انتقال دهند. 

دکتر مجیدی متخصص طب اورژانس همچنین درباره اینکه آیا اولادی همراه داشته است یا نه، بیان داشت: همه بیمار ها برای ما یک ارزش دارند. فرصت نشد که ببینیم اولادی همراه دارد یا خیر.

کاپ

450

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:52

ورزش> لیگ برتر؛

"مهرداد اولادی" در کنار کودک آسمانی + عکس

مهرداد اولادی در کنار یکی از کودکان موسسه خیریه محک عکسی به یادگار گرفته بود. 

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:49

 به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، منزل پدری اولادی هم‌اکنون پذیرای اقوام این بازیکن فوتبال است که ساعتی پیش متاسفانه دارفانی را وداع گفت.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:49

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه‌های متعدد ولادت با سعادت مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت امام علی علیه السلام و آغاز ایام البیض را گرامی می‌دارد.


عیدتان مبارک

ویژه برنامه ولادت حضرت علی (ع) کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است که با عنوان «تهرونیا عیدتان مبارک» از ساعت 9 پخش می شود. این برنامه یک جنگ شاد و مفرح است که در بخش مذهبی آن درباره شخصیت حضرت علی (ع) و ولایتمداری ایشان و جایگاه پدری حضرت صحبت می شود. در بخش دیگری از برنامه با هنرمندانی که پدر هستند و خوانندگانی که آثاری از حضرت علی (ع) خوانده اند، گفت وگو خواهد شد.

لبخند کعبه

 «لبخند کعبه» استعاره ادبی از تولد امام علی (ع) در خانه خدا است، بهانه ای برای بازتاب شاخصه های منحصر به فرد ایشان در اخلاق، عدالت و جوانمردی در ادبیات فارسی و اشعار و نظم ونثر است که چهارشنبه ساعت 19 و 30 دقیقه، با اجرای محمدرضا حسن بیگی و حضور علی ایزدی خواننده اثری از مولای متقیان حضرت علی (ع) پخش می شود.

اوصاف امام علی (ع) در شعر فارسی

برنامه «چراغ» رادیو تهران چهارشنبه از ساعت 21 به اوصاف امام علی (ع) در شعر فارسی و تاثیر حضرت در ادبیات فارسی خواهد پرداخت. در بخش دیگری از برنامه به مناسبت روز بزرگداشت سعدی، آثار و زندگی این شاعر نامی بررسی می شود. انسیه سمیع پور تهیه کننده، احمد خالصی کارشناس ادبیات فارسی و سعید اسلام زاده کارشناس مجری این برنامه است.
 
موسیقی ویژه ولادت

«آوای نور» در روز ولادت ساعت 11 و 40 دقیقه، با پخش موسیقی و آهنگ‌های درخواستی ویژه ولادت حضرت علی (ع) شنوندگان را همراهی می کند. این برنامه از دو جزء موسیقی و مخاطب تشکیل شده است تا برآیند سلیقه‌های مختلف شنونده ها باشد.

سخاوت و عدالت در مقوله اقتصاد از نگاه امام علی(ع)

در ویژه برنامه «ققنوس» تفاوت های سخاوت و عدالت در مقوله اقتصاد از نگاه امام علی (ع) و امام جواد الائمه (ع) بررسی می شود، اگر چه در این بخش به قرآن کریم و نهج البلاغه توجه می شود. این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که چهارشنبه از ساعت 23 با حضور حسین بابایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کارشناس پخش خواهد شد.

دکتر محمد نعمتی، کارشناس مجری برنامه شنوندگان را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می‌کند./ فارس

1059

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:49

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، رامین رضائیان با بازی خوب و گلی که مقابل استقلال به ثمر رساند حالا محبوبیت بیشتری نزد هواداران سرخ دارد.

مشرق

524

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:46

 به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، خبر غیر منتظره درگذشت مهرداد اولادی جامعه فوتبال را به شوک برد. بازیکن 30 ساله ای که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس را هم در تجربه کاری خود داشت اما حالا در ملوان توپ می زد. پرسپولیس در بازی قبل از دربی به انزلی رفت و مقابل ملوان قرار گرفت که اولادی در آن بازی حضوری ثابت نداشت اما در ابتدای بازی برخورد گرم و صمیمی با نیمکت پرسپولیسی ها داشت.

این آخرین تصاویر منتشر شده از مهرداد اولادی در زمین فوتبال است که پس از آن مهم ترین خبری که از او منتشر شد، بدترین خبری بود می توانست نشر داده شود.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:46

کد خبر: 658668

نظرات: 0

نظرات : 13 بازدید

تاریخ مخابره : ۳۱/۰۱/۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:46

به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، قرار است تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده سازی به اردویی در قاره اروپا برود تا با شرایط بهتری وارد مسابقات لیگ سال آینده شود.

در این رابطه اما شنیدیم که برانکو به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده تا این تیم برای برپایی اردوی آماده سازی به شهر واراژدین که زادگاه برانکو هم هست برود.

سرمربی پرسپولیس پیش از این در این خصوص به خبرنگار نامه نیوز گفته بود که شهر واراژدین از خوش آب و هوا ترین مناطق اروپاست و می خواهد پرسپولیس را به آنجا ببرد.

این پیشنهاد از سوی برانکو در حالی مطرح شده که احتمال رفتن سرخپوشان به این کشور زیاد نیست چرا که کشورهای دیگری مد نظر مدیران پرسپولیس قرار دارد.

نامه

110

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:40

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، کتاب رکوردهای جهانی گینس (GUINNESS) مجموعه کاملی از رکوردهای مختلف در تمامی زمینه ها است که هیچ وقت کامل نمی شود.رکورد گینس با طبخ کباب روی بزرگ ترین کوره کباب پزی به ابعاد 5 در 7 متر در شهر نادارزین -لهستان- شکسته شد.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:40

  به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، تمرین امروز استقلال با حضور جواد زرینچه برگزار شد. جواد زرینچه، بازیکن و مربی پیشین استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت و با وحید طالب‌لو و سیدمهدی رحمتی خوش‌و‌بش کرد.

برخلاف روزهای گذشته، پرویز مظلومی، سرمربی استقلال امروز چهره خندانی داشت و با خنده به یکی از خبرنگاران گفت: تعجب می‌کنم در روزی که من حرفی نزده‌ام رسانه‌ها گفتند که من اعتراض کرد‌ه‌ام. من به هیئت مدیره حرفی نزده و تا پایان جلسه صحبتی انجام نداده بودم. برای من این صحبت‌ها جای تعجب دارد!

 مظلومی قبل از تمرین به حالت شوخی به خسرو حیدری گفت: من اصلاً با تو کاری ندارم و می‌توانی بروی!‌ سرمربی استقلال چند دقیقه‌ای را با خسرو حیدری صحبت کرد. ظاهراً صحبت‌های او در خصوص اعتراض حیدری به تعویضش در دیدار مقابل پرسپولیس بود.

خبرآنلاین

110

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:40

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپوليسي‌ها بابت پيروزي 4 بر 2 مقابل استقلال، عدد 4 كه سمبل استقلالي‌ها بابت كسب 4 برد در 5 دربي است را نشان مي‌دهند تا ثابت كنند صاحب نماد استقلالي‌ها شده‌اند اما استقلالي‌ها اعتقاد دارند يك برد در يك بازي با 4 برد در 5 بازي كاملاً فرق دارد و قابل قياس نيست.


خلاصه اينكه دعوا در تهران و بين طرفداران استقلال و پرسپوليس بالا گرفته و هيچ كدام از تيم‌ها حاضر به عقب‌نشيني نيستند. 

درست در اين شرايط، هواداران تيم‌هاي ديگر نيز مدعي هستند سرخابي‌ها نبايد براي يكديگر بر سر عدد 4 كري بخوانند چون هر دوي‌شان مقابل برخي تيم‌ها با 4 گل متوقف شده‌اند.

هواداران سپاهان، فجرسپاسي، ملوان، تراكتورسازي و... مي‌گويند تيم‌هايي كه خودشان 4تايي شده‌اند، نبايد صحبتي از عدد 4 كنند. براي پي بردن به اين ماجرا، آمار باخت‌هاي استقلال و پرسپوليس به تيم‌هاي ديگر با 4 گل را در 15 دوره ليگ برتر بخوانيد با اين توضيح كه در ليگ‌هاي اول و دوم، چهارم و دوازدهم، استقلال و پرسپوليس از هيچ حريفي 4 گل دريافت نكرده‌اند.

ليگ سوم: پاس تهران 4 - پرسپوليس 3

ليگ پنجم: پرسپوليس 2 - فجرسپاسي شيراز 4

ليگ ششم: پرسپوليس 3 - ابومسلم مشهد 4

پرسپوليس 3 - پيكان 4

ليگ هفتم: استقلال يك - پگاه گيلان 4

ليگ هشتم: فجرسپاسي شيراز 4 - استقلال يك
ابومسلم مشهد 4 - پرسپوليس 3

ليگ نهم: شاهين بوشهر 4 - پرسپوليس يك

ليگ دهم: پرسپوليس يك - سپاهان اصفهان 4
پرسپوليس يك - صباي قم 4

ليگ يازدهم: ملوان بندرانزلي 4 - استقلال 2
نفت آبادان 4 - پرسپوليس 2
پرسپوليس 2 - سايپا 4
تراكتورسازي 4 - پرسپوليس يك
پرسپوليس 3 - راه‌آهن 4

ليگ سيزدهم: ملوان بندرانزلي 4 - استقلال 2

ليگ چهاردهم: استقلال خوزستان 4 - استقلال 4
استقلال يك - تراكتورسازي تبريز 4

ليگ پانزدهم: سپاهان اصفهان 4 - پرسپوليس 2
پرسپوليس 4 - استقلال 2

116

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:37

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، وب سایت آمریکایی هیل در گزارشی نشت: نامزد حزب جمهوری خواه با کسب 40 درصد از آرا در نظرسنجی ها برای انتخابات اولیه دورن حزبی، بازهم پیشرو باقی ماند. سناتور تد کروز هم با 35 درصد دوم شد.

هیل افزود: نظر سنجی های ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال نشان میدهد که حامیان ترامپ 10 درصد افزایش یافته اند.

501

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:37